İptal ve İade Şartları
İADE, İPTAL VE DEĞİŞİM SÜRECİ
- Yaşamış olduğunuz durumun düzeltilmesi ve bir daha tekrarlanmaması için özveriyle çalışacağımızı belirtmek isteriz.
- Öncelikle İade işleminin başlatılması için üyelik girişi yaptıktan sonra Hesabım > İade değişim talepleri kısmından değişim / iade talebinizi oluşturmanız gerekmektedir.
- Tarafınıza Gönderilen ürünü Aras Kargo Firması ile tarafımıza "Karşı Ödemeli” Olarak Gönderebilirsiniz.
- Firma iade ve değişim kodumuzu herhangi bir Aras Kargo şubesine iletmeniz yeterlidir.
- Defolu/kusurlu bir ürün almanız durumunda 14 iş günü içinde ücretsiz iade etme hakkınız bulunmaktadır.
- Müşteri Hizmetleri ekibimiz, ürün/ürünlerin iade sürecini takip edecek ve en kısa sürede size yardımcı olacaktır.
- İade ettiğiniz ürünler firmamıza ulaştıktan sonra, defolu/kusurlu süreci doğrulanıp tamamlandığında, ürün/ürünlere ait iade veya değişim işlemleriniz gerçekleştirilecektir.
- İade edilen ürünlere ait geri ödemeler her haftanın cuma günü bankamız tarafından otomatik olarak yapılmaktadır.
Teslimat & İade
Ürünü iade etme süresi kaç gündür?
rovigo.com.tr üyelerinin arızalı yada ayıplı malın iade süresi 14 gündür. Mesafeli sözleşmelere dair yönetmeliğe göre 14 gün olan bu süre kanunlar tarafından denetlenir ve satın alma sonrası mailinize gönderilen satış sözlemesinde yer alır.
Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde, ayıplı yada arızalı ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz.
Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde süre 14 gündür. Eğer ürün kargo sırasında dıştan gözlenebilir şekilde deforme olmuş ise, kargo görevlisine tutanak tutturup geri iade ediniz. Kusurlu ürün iadelerinde kargo ve diğer masraflar satıcı tarafından karşılanır. Tek kullanımlık ürünlerin, doğru ve sağlıklı bir şekilde ulaştırılan ürün/ürünler, kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, iç giyim ürünleri, mayo, bikini ve kişiye özel olarak üretilen ürünler (isim yazan ürünler), lüks ve tasarım kategorisindeki ürünler ve kullanılmış ürünler iade alınmaz.
Tüm stoğu tükenmiş ve yayından kaldırılmış ürünlerin numara değişimi veya iadesi yapılamaz.
Değişim işlemini nasıl gerçekleştiririm ?
Siparişinizde birden fazla ürün var ise kısmi olarak veya tamamen değişim yapabilmek için aşağıda yer alan kriterler çerçevesinde, ürün/ürünlerin değişimini sağlayabilirsiniz.
-Değişim yapacağınız ürünün, faturasında bulunan "İade bölümü” nü doldurarak, aşağıdaki şartlarda bize ulaştırabilirsiniz
1. Kullanılmamış (orjinalliği bozulmamış), yeniden satılabilirlik özelliğini yitirmemiş ürünü
2. Ürünün orjinal kutusunu,
3. Ürün ile birlikte gönderilen tüm aksesuarları,
4. Ürünün faturasının aslını (1 nci nüshası ve 2 ci nüshası- faturası gönderilmeyen ürünlerin ücret iade işlemleri gerçekleşmez),
Değişim/iade işlemine başlamadan önce mutlaka müşteri temsilcilerimiz ile iletişime geçerek, anlaşmalı olduğumuz bir kargo firması ile gönderinizi yapınız. İade formuna değişim ya da iade yapılacağını ibraz etmeniz işlemlerinizi hızlandıracaktır. Belirtmemeniz halinde iadeniz depoya ulaştığı anda müşteri temsilcimiz sizinle iletişime geçecek ve gerekli yönlendirmeleri yapacaktır. Kargonun bize ulaşması için iade adresi faturanızda yer alan gönderici adresi olmalıdır.
- Değişim kargonuzu gönderdikten sonra, gerekli olması halinde sizden gönderdiğiniz kargo'ya ait gönderi kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, gönderi kodunuzu lütfen saklayınız.
- Değişim farklı ürünlerle de değişim yapılabilir, ürün tutarının aynı olması gerekmemektedir, değişim sonucu yeni ürün tutarı hesaplanır ve fark varsa kapıda ödemeli şekilde gönderilir. Değişim ürünlerinin daha uygun fiyatlı olması durumunda ücret farkı ödeme yönteminize iade edilir.. .
İadelerde ürün firmamıza ulaştığında tahsilat, kargo masrafları, kampanya indirimleri ile varsa iade işlemi için havale yada EFT gönderi masrafları, ücretten düşürülerek hesabınıza kalan miktar tam olarak yatırılır. İadesi kabul edilen ürünlerin para iadesini 20 iş günü tamamlar.Satışı kapanmış ürünlerde iade ve değişim yapılmaz. Bankanıza bağlı olarak iadenizi kredi kartınızda görmeniz, birkaç gün sürebilir. Değişim talebinde bulunmuşsanız yeni ürün aynı gün içerisinde kargoya verilir.
İade/Değişim kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
rovigo.com.tr hatalı ürün gönderimlerinde kargo masraflarını ödemeyi kabul eder. Hatalı ürün siparişinizdeki ürünlerden farklı bedendeki ve kusurlu ürünleri kapsar. Hatalı ürün gönderimlerinde kargo ücreti ödememek için müşteri hizmetlerimizi aramanız ve iade talebinizi oluşturmanız gereklidir. Aksi takdirde iade talebi başlatılmamış hatalı ürünlere ait kargolar kabul edilmez. Beden değişimi, ürün değişimi ve ürün iadelerinde kargo ücreti müşteri tarafından ödenir. İade talebiyle rovigo.com.tr